Després de la 253 em tocava esperar 50 minuts per al proper tren a Barcelona i Terrassa amb parada a l'estació. Durant aquesta estona ha passat primer una altra sorpresa com és la danesa de Comsa remolcant una composició de contenidors; la locomotora l'havia vista però només en treballs de via i obres, mai remolcant un tren de mercaderies que després he descobert que s'havia quedat a la factoria CELSA de Castellbisbal. Així doncs, COMSA sembla que és la primera operadora privada de mercaderies que circula per Catalunya. Després de la de COMSA, hem pogut veure un tren procedent de Solvay circulant cap al sud i just darrere una 269 aïllada.
Finalment, ha arribat la meva 447 força plena de gent amb la qual he tingut l'honor de en 1 hora i 40 minuts tornar a Terrassa. Com agrairé el dia que hi hagi la orbital i per tornar d'aquestes sortides fotogràfiques tardi molt menys de la meitat de temps! A destacar durant la tornada que per l'estació de Molins hem passat a "contravia" ja que a la via 2 hi havia una doble de 447 averiada.
2 comentaris:
Ens ho vam passar força bé ! Mira què espantarnos jo i el Marc, :P Sort !
Pol Llopart
Ahir jo vaig anar a trenejar a Sant Viçens de Calders però desgraciadament no vaig veure cap 253.
Publica un comentari a l'entrada