El dia començava ben d'hora a Terrassa on agafàvem un autocar per anar fins a Lleida. A Lleida hi arribavem a les 9 del matí, tenint 30 minuts fins a la sortida del tren de vapor. No han fallat els VJ que deien que no es podien fer fotos ni a un tren turístic (increïble però cert!). Evidentment, els hem engegat a pastar fang, per dir-ho d'una manera elegant.
El tren sortia puntualment de la via 6 de Lleida Pirineus amb una composició encapçalada per la ja mítica màquina de vapor Garrafeta 282F-0421, 3 cotxes de compartiments de la diputació de Lleida , 1 cotxe tipus sala diàfana en el qual viatjàvem nosaltres, 1 cotxe saló ZZ-1101 i el furgó de cua PD-117. El viatge fins a Cervera era molt plàcid, en una línia molt recta i amb poques corbes des de les quals fer fotos de la locomotora des de dalt el tren. Hem fet una brevíssima parada tècnica a Tàrrega però en la que no hi hagut temps per a res.
Un cop a Cervera, hem anat de visita turística per tota la ciutat acompanyats d'un bon guia per a continuació fer un dinar tots els del Club Ferroviari de Terrassa per celebrar-ho.
Altre cop a l'estació cerverina la composició ja es trobava amb la màquina a l'altre cap llesta per sortir cap a Lleida Pirineus des de la via 3. A les 17:00 en punt sortia el tren després que el cap d'estació li donés el marxi el tren amb banderí i xiulet. El viatge de tornada similar al d'anada, realitzant en aquest cas un breu parada tècnica a Mollerussa. Arribàvem a Lleida Pirineus 1 hora i 15 minuts després de la sortida de la capital de la Segarra.
I finalment, novament autocar cap a Terrassa amb la pel·lícula del Polar Express a la pantalla.
1 comentari:
Hola
Quan posaras la señalitzacio fixxa de FGC?
Tens un error: al T. Monjuic a l'estacio de CASTELL i ha la definicio de MIRADOR
ADEU
Publica un comentari a l'entrada