De Vilanova del Camí marxo cap a Capellades on a l'hora i 6 minuts hi ha també un nou encreuament de trens en aquest cas entre un R6 Igualada-Barcelona i un R6 Martorell-Igualada. És curiós veure com justament dues estacions que abans només tenien una via i una andana ara s'han convertit en estacions clau on els trens s'encreuen. A Capellades l'autobús que enllaça amb el nucli urbà també fa més viatges cada hora; des d'aquí haig d'agrair l'amabilitat del conductor per deixar-me fer una foto de l'autobús. Segueixo a Capellades i espero el tren de l'hora i 26 que va cap a Igualada per fer-li una foto passant per la nova via 1. A Capellades tots els trens cap a Igualada passen per la via 1 i tots els que van cap a Martorell/Barcelona ho fan per la via 2, hi hagi o no encreuament.
De Capellades volia anar directament cap a Olesa però durant el camí vec que han repintat l'edifici de viatgers de Vallbona amb tons més marronosos així que decideixo esperar un tren per fer-li la foto amb l'edifici de viatgers. Ara esperar un tren a la línia Anoia ja no és tan complicat com abans ja que en passa algun sempre cada 20 minuts en algun sentit.
Finalment arribo a Olesa on entro a les andanes per fotografiar un R5 que va a Manresa i un R5 que va a Martorell Central. Llàstima que l'encreuament es realitza al tram de doble via al nord d'Olesa i no vaig poder-lo caçar des de l'andana de l'estació.
1 comentari:
El que et vull dir no està relacionat amb el ferrcarils d'anoia. Bernat,saps, per fi avui ha entrat en servei la estació de terrassa-est,ests content? Suposo contents pels de terrassa que perquè per fi tindreu metro a terrassa.
Publica un comentari a l'entrada