Però el meu viatge ha començat a Passeig de Gràcia, on he agafat la 440-235 (a la rotulació exterior així ho deia) que estava recentment pintada i on m'ha sorprès que els seients interiors (tipus regionals, dels còmodes i tous) duien una tela per recolzar al cop on deia "renfe media distancia"; fins ara mai ho havia vist.
Un cop he baixat del tren, que anava cap a Lleida per Valls, m'he estat esperant una bona estona a l'andana de les vies 9 i 10. Mentre esperava el famós Alaris, he pogut veure l'arribada d'un Euromed i la 440-132 (no reformada) anant cap a Puigcerdà. I finalment ha arribat, per la via 11 ha entrat l'Alaris 490-009. Poc abans de sortir l'Alaris l'Euromed que havia arribat abans sortia per la via 12 i simultàniament entrava el Talgo Miguel de Unamuno (Talgo III) per la via 13.
Un cop sortit l'Alaris, anava a dirigir-me a l'andana de les vies 7 i 8 per agafar el tren a Terrassa però aleshores han anunciat l'Estrella Galicia i he decidit esperar-lo per fer-li una foto. Durant l'espera he vist una doble de 440R que anaven a Terrassa (cosa relativament estranya) entre molts altres trens, com per exemple dos AVE's per les vies d'ample UIC. Un cop fotografiat l'Estrella, he anat cap a la meva andana, on els trens de les línies R1, R3, R4 i R7 circulaven fora d'hora.
La sorpreseta final del dia seria quan just sortint de Terrassa Est i abans de passar el pont sobre la riera de les Arenes el tren s'ha parat, s'han apagat els llums (excepte els d'emergència) i al cap d'una mica el maquinista ha dit "que ens havíem quedat sense fluid elèctric a la catenària". Sortosament, al cap d'uns 5 minuts el tren ha seguit el seu viatge fins a Terrassa, on finalitzava recorregut.
Podeu veure un vídeo de l'Alaris d'avui sortint de Sants en aquest enllaç: http://uk.youtube.com/watch?v=92Wa-O3y9XI
1 comentari:
quans vagons tenia la 440 sense reformar? ¿Tot el tren era reformat o no tot? ¿Quins colors tenia la 440?
Publica un comentari a l'entrada