El cas és que he anat primerament fins a Granollers-Canovelles a bord d'un "flamant" tren Barcelona-La Tor de Querol, que malhauradament era servit per una doble d'incòmodes unitats 447 en les que he hagut d'anar dret fins a Mollet. Un cop a Granollers he vist uns quants trens, tots servits per 447 i 440R, comptant entre ells un L'Hospitalet-Granollers. L'estació de Granollers-Canovelles té la peculiaritat dels dipòsits de ciment que li confereixen un caràcter singular.
He anat de Granollers-Canovelles a Mollet a bord de la 440R que duia una bona estona esperant el seu torn. A Mollet-Santa Rosa hem esperat el pas del rodalies a Puigcerdà que anava format per dues 440R, una de 2 cotxes i una de 3.
Finalment, he retornat a Terrassa via Sant Andreu Arenal ja que he agafat un tren que anava directe de Mollet-Santa Rosa a Sant Andreu. Crec que tots els trens haurien de fer parada a Montcada-Bifurcació per facilitar els enllaços ja que un es sent una mica "tonto" recorrent un mateix tram de línia dos cops. Per sort, per tornar cap a Terrassa he agafat una doble de 440R servint la línia R4, amb seients en disposició 3+2 al seu interior. Això ha fet que el viatge adquirís una altra naturalesa. Ara bé, tots els trens anaven amb retard, arribant el meu amb uns 15 minuts a la capital del Vallès.
2 comentaris:
diuen des de que s'ha reduit les 440 a aquesta linia es fa cambi de tren a ribes de freser per les 440r i de ribes a barcelona es fa amb una 447, pero hi encara trens que fan tot el recorregut amb 440.
Sí, de fet ahir el tren que vaig agafar de Mollet-Sant Fost a Sant Andreu va creuar a Mollet mateix amb la 440-132 i una 440R de 3 cotxes acoblada darrere.
Publica un comentari a l'entrada